Otomotiv Servis Yönetimi

Sade ve işlevsel arayüzü sayesinde, otomotiv servis süreçlerinizi en hızlı siz yönetin!

Logo kullanan otomotiv servislerinin; servis süreçlerini en etkin şekilde yönetmesini sağlayan Otomotiv Servis Yönetimi, Logo'nun bir modülü gibi çalışır. Tamamen Logo kullanıcıları için geliştirilmiş, entegre bir çözümdür. 

Satış ve dağıtım hakları Logo Yazılım A.Ş.'ye aittir. Logo güvencesi ile Türkiye'nin her yerindeki yetkili iş ortaklarından satın alabilirsiniz.

Servis kabul süreçlerinden, iş emri oluşturmaya, işçilik ve yedek parça girişlerinden, servis işlemlerinin faturalandırılmasına, stok ve cari hesap entegrasyonuna kadar derinlemesine bir çözüm sunmaktadır. Son kullanıcı dilerse servis giriş ve çıkış formu gibi birçok formu, form editöründen kolayca kendi tasarlayabilir; dilerse hazır form ve raporları sistem üzerinden de kullanabilmektedir. Kullanımı kolay ve pratik ara yüzleriyle kullanıcı dostudur. Müşteri aracı ile ilgili birçok detayı rahatlıkla kayıt altına alabileceğiniz; ruhsat, kilometre, lastik, geçmiş servisler, plaka bilgileri gibi alanlar sistemde otomatik görüntülenmektedir. Ek bir geliştirme yapmadan servisinizde rahatlıkla kullanabilir ve işlerinizi daha verimli yönetebilirsiniz. 

Kimler Kullanabilir?

  • Logo kullanıcıları,
  • Otomotiv servisler,
  • Motosiklet servisler,
  • Ağır iş makinaları servisleri,
  • Tur, kamyon vb. uzun yol araçları,
  • Tarım makinaları (Traktör, biçer döver vb.),
    servis hizmetini veren tüm işletmeler kullanabilir.

Otomotiv Servis Yönetimi Özellikleri

  • Logo Go ve Tiger grubu ürünleri ile tam entegredir,
  • Logo kullanıcılarının ek bir entegrasyon lisansı almasına gerek kalmaz,
  • Servis kabul ve İş Emri Atama,
  • Sınırsız iş emri oluşturabilirsiniz,
  • Departman bazında iş emri takibi yapabilirsiniz,
  • Bir iş emrine birden fazla personel ataması yapabilirsiniz,
  • Yedek parça listesi Logo ile entegredir ve anlık stok takibi yapabilirsiniz,
  • Yedek parça çıkan parça takibi yapabilirsiniz,
  • Depo sayımlarınızı Logo ile entegre yapabilirsiniz,
  • Hizmet noktası özelliği ile birden fazla servis noktanızı tek çatı altında yönetebilirsiniz,
  • Teklif modülü ile tekliflerinizi yönetebilirsiniz.
  • Hazırladığınız teklifleri tek tuşla Logo'ya sipariş olarak gönderebilirsiniz,
  • Sade ve işlevsel ara yüzü ile hızlı ve kolay kullanım imkanı sağlamaktadır,
  • Esnek raporlama sistemi sayesinde, tüm raporlar hızlı bir şekilde alınabilmektedir,
  • Çoklu kullanıcı desteğiyle istediğiniz kadar kullanıcı tanımlayabilirsiniz,
  • Detaylı yetkilendirme modülü ile kullanıcı bazında veya grup oluşturarak yetki verebilirsiniz,
  • Güvenli MSSQL veri tabanı mimarisine ile güvenlidir.

Otomotiv Servis Yönetimi Faydaları

  • Servis süreçlerinizi daha iyi yönetebilir ve müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz,
  • Zengin raporlama özelliği ile servisi performansınızı ölçebilir, satış ve satış sonrası desteği ile süreçlerinizi iyileştirebilirsiniz,
  • Satış fırsatlarını, faaliyetlerini ve teklif süreçlerini kolaylıkla takip edebilir, böylelikle servis yönetimi için ayrıca ‘’ Crm ‘’ uygulaması kullanmaya gerek duymazsınız,
  • Servis ve iş emirlerinizi tek ekrandan yönetebilirsiniz,
  • Otomotiv Servis Yönetimi; sürüm güncellemelerini otomatik olarak kendisi yapar ve güncellemelerden son kullanıcıyı haberdar eder,
  • Yedek parça ve anlık stok takibi ile deponuzu yönetebilirsiniz,
  • Servisinize tekrar gelen bir aracın tarihçesini görebilirsiniz,
  • Logo ile entegre yapısı sayesinde hızlı bir şekilde fatura düzenlemenizi sağlar,
  • Logo ile detaylı entegrasyonu sayesinde satış analizlerinizi Logo üzerinden' de yapmanızı sağlar.

Fiyat Listesi

Go3 / Wings
Tiger3 / Tiger3 Enterprise / Wings
Otomotiv Servis Yönetimi  Ana Paket
8.000,00 TL
17.350,00 TL
Kullanıcı Artırımı +2
3.500,00 TL
5.850,00 TL
Kullanıcı Artırımı +56.700,00 TL13.250,00 TL
Kullanıcı Artırımı +1011.550,00 TL23.750,00 TL
Kullanıcı Artırımı +20-42.500,00 TL


Açıklama,

  1. Tavsiye edilen son kullanıcı fiyatlarıdır,
  2. Fiyatlarımıza KDV dahil değildir,
  3. Yazılımların en iyi verimle kullanılabilmesi için uygulama danışmanlık ve eğitim hizmetleri ile beraber satın alınmasını önermektedir. Yerinde alınacak hizmetler için ayrıca hizmet bedeli talep edilmektedir.
  4. MSSQL 2008 ve üzeri sürümler tavsiye edilmektedir,
  5. Onaylı ekosistem çözümlerinde yer alan ürünlerimiz için herhangi bir entegrasyon lisansı alınmasına gerek yoktur,
  6. Şehir dışı hizmetlerde seyahat giderleri ayrıca fatura edilmektedir.