Fixidesk Servis Çözüm Bulutu

Satış sonrası servis süreçlerinizi buluta taşıyın, servis süreçlerinizi her yerden online yönetin...

Fatura süreçlerinden, siparişlere, fırsat yönetiminden sözleşme yönetimine kadar uzanan geniş özelliklere sahip olan Fixidesk; tüm servis ve bakım süreçlerinizi sorunsuz yönetip, sağlıklı bir şekilde sonuç üretebileceğiniz çözümümüzdür. Satış sonrası servis hizmetİ veren bir şirket iseniz, ihtiyaç duyduğunuz her şeyi Fixidesk'te bulabilirsiniz. 

Bünyesinde pek çok zengin modül barındıran Fixidesk; gelişmiş bir ayar yapılandırması ile kendi firmanızın süreç işleyişine uyumlu hale getirebilirsiniz. Her ne kadar servis ve bakım süreçlerini kendine konu alsada, Crm’de ve ön muhasebe yazılımında olması gereken tüm özelliklere sahiptir.

Fixidesk Özellikleri

  • Bulut mimarisi özelliği ile işlemlerinizi her yerden yönetebilir, sahadaki teknisyenlerinizin tüm verilerine erişimini, yetkileri dahilinde sağlayabilirsiniz. Tüm mobil cihazlara uyumlu bir yapıya sahip olduğumuz için; Android uygulaması ile konum takibi, gerçek ulaşım bilgileri, lokasyonda geçirilen sürelere de ulaşabilirsiniz.  
  • Gelişmiş rapor özellikleri ile tüm verilerinizi analiz edebilir; excele toplu aktarım özelliği ile offline olarak da inceleyebilirsiniz.
  • Dinamik servis formları ile servis formunu; istediğiniz gibi dizayn edebilir, servisleri kayıt altına alarak süreci başlatabilirsiniz.
  • Müşteri portalı ile müşterilerinizin servis taleplerini alabilir, müşterilerinize teklif gönderebilir, teklifleri online olarak onaylayabilirsiniz. 
  • Bayi portalı ile servis noktalarınızın hakedişlerini yönetebilir, faturalama, ödeme, müşteri kayıtları, garanti işlemleri, devreye alma gibi süreçlerinizi rahatlıkla kontrol edebilirsiniz.
  • Bir servis ile ilgili birden fazla teknisyen görevlendirebilirsiniz. Teknisyen görevlerini ve görev sürelerini anlık takip edebilirsiniz.
  • Servis, teklif, sipariş, fatura akışlarınızı tek bir ekrandan yönetebilir, seri numarasına göre garanti takibi yapabilirsiniz.
  • Bakım, montaj süreçlerinizi de Fixidesk ile kolaylıkla yürütebilir; kontrol listeleri, problem notları, hizmet görselleri ve teknisyen görevlerini tek ekrandan yönetebilirsiniz.
  • Servisler üzerinden ya da bağımsız olarak yapabileceğiniz tahsilatlarınızı ön muhasebe modülüyle kolayca yönetebilirsiniz. Kasa ve bankalarınızdaki nakit ve hesap hareketlerinizi takip edebilir, harcamalarınızı görüntüleyebilirsiniz.      

 Fixidesk Faydaları  

  • Farklı ihtiyaçlara uyum sağlamak için geliştirilmiş parametrik bir yapıya sahip olan Fixidesk, kuralları sizin belirlemenizi ve kişiye özel kullanmanızı sağlamaktadır.
  • Fixidesk ile mobil cihazlardan servis kaydı oluşturabilir; saha da servis notları ekleyebilir, yapılan işlemleri görüntüleyebilir, işçilik ve yedek parça girişi dahil birçok işlemi yönetebilirsiniz. Bu sayede; servis kayıtları ile ilgili tüm detaylar görüntülenip, sahadaki iş yönetimi kontrol edilebilmektedir.
  • Servis yönetiminde, servisin toplam iş yükünü görebileceğiniz gibi; servisler ile ilgili, ekibinizle paylaşımında bulunabilirsiniz. Servislerle ilgili aldığınız notlar, dokümanlar ve ekibin bilgi sahibi olması gereken tüm işlemleri, ekip üyelerinin görmesini sağlayabilirsiniz. Sahadaki ekibinizi yönlendirebilir; ekibin kendi içinde online yazışmasını sağlayarak zaman kazanabilirsiniz.
  • Kritik durum uyarıları ile yöneticilere geri bildirim sağlamaktayız. Bu durum; yöneticilerin müdahale etmesi gereken durumlarda; bilgi sahibi olup, servis süreçlerinde kritik sorunların ortadan kalkmasını sağlayacaktır.
  • Yoğun servis süreçlerinde, teknisyenlerin gözden kaçırabilecekleri durumları, geciken servisleri, kritik yedek parça stok kontrolünü, yedek parça temin önerileri gibi birçok konuda geri bildirim sistemi devreye alma özelliğimiz mevcut ve bu durum; son kullanıcı inisiyatifindedir.
  • Fixidesk üzerinde müşteri ürün eşleştirmesi yapıldıktan sonra; garanti tarihleri, seri numarası, ürün ilişkisine özel bilgileri girebilirsiniz. Yeni bir servis girişi yaptığınızda birçok bilgiyi basit bir şekilde sisteminize ekleyebileceğiniz için, kullanıcı dostu bir uygulamadır.